Neix a Barakaldo (Biscaia). Deixeble de Félix Lavilla, s'especialitza en acompanyament de cantants a Viena i Munic i rep els consells de Wolfram Rieger. Pianista habitual de cantants com Carlos Álvarez, Lisette Oropesa, Ismael Jordi, Sabina Puértolas, David Alegret o Javier Camarena, també ofereix recitals amb Sonya Yoncheva, Martina Serafin o Celso Albelo entre altres. Actua en la majoria dels teatres i festivals espanyols, així com en la Staatsoper i el Musikverein de Viena, el Rossini Opera Festival de Pesaro, els Festivals de Savonlinna i Bregenz o Sala Tchaikovsky de Moscou. Defensor del patrimoni musical, recupera les cinc òperes de saló del sevillà Manuel García i entre la seva discografia destaquen “Granados Songs Integral”, “Ametsetan”, “Carneriana”, “La Seduzione”, la integral de cançons d'Antón García Abril i “Ensueños”. El seu últim llançament discogràfic “Los cisnes en Palacio” presenta cançons d'Emilio Arrieta.
D'origen armeni, va començar els estudis de piano als set anys i més tard va estudiar cant al Conservatori Komitas. Posteriorment va estudiar a l'Accademia di Belcanto de Mirella Freni a Mòdena i a la Hochschule für Musik und Darstellende Kunst de Frankfurt, obtenint-hi un màster el 2014. A continuació es va unir a l'Atelier lyrique a l'Opéra national de París fins al 2016. Mantashyan ha guanyat diversos premis, entre ells el Premi Especial al Concurs Internacional de Cant Tenor Vinas i el concurs Toti dal Monte. Ha actuat en teatres i auditoris com ara la Konzerthaus de Berlín, l'Opéra Bastille de París, el Festival de Glyndebourne, la Komische Oper de Berlín, l'Òpera de Viena o la Royal Opera House de Londres. Els seus papers inclouen Susanna (Le nozze di Figaro), Servilia (La clemenza di Tito), Echo (Ariadne auf Naxos), Fiordiligi (Così fan tutte) o Mimi (La Bohème), entre d'altres.
Després de guanyar el primer premi a la Queen-Elisabeth-Competition de 2018, Samuel Hasselhorn s'ha consolidat com un artista versàtil que es troba igualment còmode cantant òpera, lied i oratori. Va ser membre permanent de la companyia de l'Staatstheater de Viena durant dos anys, on va interpretar el paper titular a Don Giovanni, Figaro (Il barbiere di Siviglia), Belcore (L'elisir d'amore), Harlequin (Ariadne auf Naxos) o Schaunard (La Bohème). Actualment és membre de l'Staatstheater de Nuremberg, on ha cantat recentment Pelléas (Pelléas et Mélisande) i Ford (Falstaff). Molt apreciat com a cantant de lied, treballa regularment amb pianistes de renom com Helmut Deutsch, Malcolm Martineau, Ammiel Bushakevitz o Joseph Middleton, i ha ofert recitals a la Staatsoper d'Hamburg, l'Acadèmia Hugo Wolf de Stuttgart, el Teatre an der Wien, la Schubertíada o el Wigmore Hall.
Nascuda a Darmós, Tarragona, va entrar en el món de l'art amb la dansa (clàssica i espanyola), el piano i el cant coral. Es va graduar al Conservatori del Liceu de Barcelona en Cant i interpretació i va fer el seu debut operístic el 2013 al Rossini Opera Festival com a Folleville (Il viaggio a Reims). Després de ser reconeguda en nombrosos concursos, com el Tenor Viñas (2016), on va guanyar vuit premis, ha actuat en nombrosos teatres i festivals de renom, com el Gran Teatre del Liceu, el Teatro Real, el Teatro Regio, el Teatro Verdi, el Teatre Txaikovski, el Teatro del Maggio, i el Festival de Salzburg, cantant els papers de Norina (Don Pasquale), Lucia (Lucia di Lammermoor), Adina (L'elisir d'amore), Königin der Nacht (Die Zauberflöte) o Zerbinetta (Ariadne auf Naxos). També té una activitat de concert significativa, incloent-hi repertori simfònic, oratori, cançó i recital.
Simon Lepper va estudiar música al King's College de Cambridge abans d'estudiar acompanyament de piano a la Royal Academy of Music i més tard a la Fondation Royaumont. És professor de repertori vocal al Royal College of Music de Londres i des de 2003 és acompanyant oficial del concurs BBC Cardiff Singer of the World. Entre els seus projectes destaquen la invitació del Wigmore Hall per presentar tres concerts amb cançons de Joseph Marx; gires amb Stéphane Degout; la interpretació dels cicles de Schubert amb Gerald Finley i Mark Padmore, recitals amb Christiane Karg o un programa tot Schubert amb Ilker Arcayürek. Recentment ha ofert recitals amb Masabane Cecilia Rangnawasha, un recital a Santa Fe i el seu debut coreà amb Benjamin Appl, així com les cançons completes de Messiaen amb Gweneth-Ann Rand al Festival d'Aldeburgh.