Nascut el 1989, inicia els seus estudis de piano a Oviedo als sis anys. Després d'estudiar a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía, es trasllada a Londres per estudiar al Royal College of Music. Posteriorment, continua la seva formació a la Universität für Musik und darstellende Kunst de Viena. Actualment, compagina la seva activitat docent a l'Escola Superior de Música Reina Sofía amb una àmplia activitat internacional com a solista i com a músic de cambra, que l'ha dut a actuar a sales com el Wigmore Hall, l'Auditorio Nacional de Madrid, el Palau de la Música Catalana, la Fundación Juan March y el Ateneu de Bucarest, a més d'haver fet gires de concert per Llatinoamèrica i Xina.
Julia Kleiter va fer el seu debut operístic el 2004, com a Pamina (Die Zauberflöte), a l'Òpera de la Bastilla de París. Ha interpretat, entre d'altres, els papers de Comtessa (Le nozze di Figaro), Ilia (Idomeneo), Agathe (Der Freischütz), Donna Anna (Don Giovanni) o Eva (Die Meistersinger von Nürnberg). Recentment, ha cantat l'Stabat Mater i el Requiem de Dvořák, Das Paradies und die Peri de Schumann, Ein deutsches Requiem de Brahms, La creació de Haydn, L'Oratori de Nadal de Bach i el Te Deum de Bruckner. Julia Kleiter ofereix sovint recitals de cançó al Wigmore Hall de Londres, a París, Madrid, Munic i a la Schubertiade Schwarzenberg. Actua regularment amb els pianistes Michael Gees i Julius Drake i ha actuat també a la Pierre Boulez Saal de Berlín, el Musikverein de Viena, el Mozarteum de Salzburg i la Philharmonie d'Essen.
Julius Drake viu a Londres i gaudeix d'una reputació internacional com un dels millors instrumentistes del seu camp, col·laborant amb molts dels principals artistes del món. «The New Yorker» l'ha descrit com un “pianista acompanyant sense parió”. Apareix regularment en els principals auditoris i festivals de música. El seu apassionat interès per la cançó ha generat invitacions per dissenyar sèries de cançons per al Wigmore Hall de Londres, la BBC i el Royal Concertgebouw, Amsterdam. La seva sèrie anual de recitals de cançons –Julius Drake and Friends– a l'històric Middle Temple Hall de Londres ha presentat recitals amb molts cantants destacats com Thomas Allen, Olaf Bär, Ian Bostridge, Angelika Kirchschlager, Iestyn Davies, Veronique Gens, Felicity Lott, Simon Keenlyside, Christopher Maltman o Christoph Prégardien.
Katharina Konradi va néixer a Bixkek, Kirguizistan, i és la primera soprano d'aquest país que té una carrera internacional com a cantant de lied, concert i òpera. Va fer el seu debut com a Ännchen (Der Freischütz) a l'Òpera Estatal d'Hamburg el 2018 i des de llavors ha estat membre del seu cos estable; tot seguit va debutar a l'Òpera de Dresden, l'Òpera Estatal de Baviera a Munic i el Festival de Bayreuth. Des de llavors ha impressionat el públic i la crítica cantant papers com Pamina (Die Zauberflöte), Marzelline (Fidelio), Gretel (Hänsel und Gretel), Susanna (Le nozze di Figaro), Zerlina (Don Giovanni), Nannetta (Falstaff), Zdenka (Arabella) o Sophie (Der Rosenkavalier). Fa recitals regularment a la Schubertíada, a la Schubertiade de Hohenems/Schwarzenberg, al Wigmore Hall de Londres, la Philharmonie de Colònia, la Heidelberger Frühling o a la Pierre Boulez Saal de Berlín, entre d'altres auditoris.
Katja Maderer va guanyar el 2020 el Bundeswettbewerb Gesang de Berlín i el 2022 va rebre, juntament amb el seu company de duo Amadeus Wiesensee, el premi especial a la millor interpretació de lied contemporani a l'Internationaler Wettbewerb für Liedkunst de Stuttgart. La jove soprano ja ha ofert concerts de concerts a l'Europäische Wochen de Passau, al MusikfestION de Nuremberg i a la Kammermusikwoche de Tabea Zimmermann i la Liedwoche de Christian Gerhaher a l'Schloss Elmau. També forma part del programa “Lied the Future”, impulsat per l'Associació Franz Schubert de Barcelona amb el suport de la Fundació Banc Sabadell; aquest programa li facilita concerts i classes magistrals a Espanya. Katja Maderer va completar la seva llicenciatura en cant amb la professora Christiane Iven a Munic i ara continua els seus estudis a la classe del professor Lars Woldt.