Erika Baikoff soprano errusiar-amerikarrak Metropolitan Operako Lindemann Young Artist Development Program-en parte hartzen du gaur egun; denboraldi honetan, Xenia (Boris Godunov) eta Barbarina (Le nozze di Figaro) abestuko ditu. 2018 eta 2020 artean, berriz, Lyongo Opera Nazionaleko Studioko kide izan zen Erika; bere paperen artean, Le Feu/Princesse/Rossignol (L 'enfant et les sortilèges) edo Anna (Nabucco) daude. Duela gutxi, Mahlerren laugarren sinfonia abestu du, Lyongo Opera Nazionaleko Orkestrarekin. Erikak lehen saria jaso zuen, 2019an, Nazioarteko Lied Helmut Deutsch Lehiaketan eta Nadia et Lili Boulanger Lehiaketan. 2021ean, Atelier Lyrique taldeko kide izan zen, Verbierreko Jaialdian, eta Musetta (La Bohème) abestu zuen bertan. Princetongo Unibertsitateko Giza Zientzietako diplomatura eta Guildhall School of Music-eko Musikako masterra ditu.
Nascuda a Biberach (Baden-Württemberg), va rebre les seves primeres lliçons de cant molt jove. Als catorze anys va fer els primers concerts en solitari i va rebre un premi "Jugend musiziert". Va estudiar a Dresden i Leipzig; la seva formació es complementa amb classes magistrals amb Vesselina Kasarova, Rudolf Piernay, Christine Schäfer i Hedwig Fassbender, entre d'altres. Eva Zalenga és guanyadora del SWR Junge Opernstars 2023, concurs en el que va rebre també l'Emmerich Smola Förderpreis i el Premi d'Orquestra de la Deutschen Radio Philharmonie. També el 2023 va guanyar el Concurs Internacional de Música de Viena. Ha debutat recentment com a Sophie (Werther) i Adele (Die Fledermaus) i és membre de les companyies d'òpera dels teatres de St. Gallen i Regensburg. Apassionada de la cançó, aviat es publicarà el seu CD de debut,amb la pianista Doriana Tchakarova, que inclou enregistraments d'estrenes i de peces romàntiques poc gravades.
Catedràtic de violoncel del Real Conservatorio Superior de Música de Madrid, Fernando Arias compagina la seva vocació pedagògica amb una intensa trajectòria concertística. Com a solista, ha tocat amb orquestres com l'Orquesta de Radiotelevisión Española, l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, l'Orquestra Simfònica del Vallès o la Südwestdeutsches Kammerorchester de Pforzheim, entre d'altres. Especialment interessat en la música de cambra, comparteix escenari amb artistes de la categoria de David Kadouch, Antje Weithaas, Anthony Marwood o els quartets Cosmos i Quiroga, i més habitualment amb el VibrArt Trio, del qual és membre i fundador. Fernando Arias va estudiar a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía, i va completar la seva formació a la Universitat der Künste de Berlín.
Nascut el 1990, inicià els estudis musicals com a violoncel·lista i es graduà a Detmold (Alemanya). El 2013 inicià els estudis de cant també a Alemanya i els finalitzà el 2019 al Conservatori del Liceu. A partir de 2020 debuta en alguns dels escenaris més destacats de la lírica a Catalunya com la Schubertíada, el Barcelona Obertura Spring Festival o el Festival de Peralada. Ha actuat també a sales com L'Auditori, el Palau de la Música o el Teatro Arriaga de Bilbao, interpretant tant oratori com òpera i lied. En l'àmbit del lied, ha interpretat cicles com Winterreise, Lieder eines fahrenden Gesellen, Kindertotenlieder, Des Knaben Wunderhorn, Don Quichotte à Dulcinée, Dichterliebe, Liederkreis op. 24 i op. 39, Vier ernste Gesänge, An die ferne Geliebte, Fêtes Galantes, Tel jour telle nuit o Old American Songs.
El baríton austríac Florian Boesch és un dels més destacats intèrprets de lied de l'actualitat i actua regularment als escenaris més prestigiosos; ha estat artista resident al Wigmore Hall de Londres, a la Konzerthaus i al Theater an der Wien de Viena, al Teatro de la Zarzuela de Madrid i l'Elbphilharmonie d'Hamburg. Com a convidat freqüent a les sales de concerts, ha treballat amb les orquestres i els directors més rellevants; la seva relació amb Nikolaus Harnoncourt va ser especialment estreta i van col·laborar en projectes com El Messies i Saul de Händel. En els escenaris d'òpera, Florian Boesch ha ofert representacions en versions escenificades de Lazarus de Schubert, El Messies de Händel, Dreigroschenoper de Weill o Fairy Queen de Purcell. Entre les principals produccions de la seva carrera hi ha Wozzeck de Berg a Colònia o Così fan tutte de Mozart al Festival de Salzburg.