Nascut el 1990, inicià els estudis musicals com a violoncel·lista i es graduà a Detmold (Alemanya). El 2013 inicià els estudis de cant també a Alemanya i els finalitzà el 2019 al Conservatori del Liceu. A partir de 2020 debuta en alguns dels escenaris més destacats de la lírica a Catalunya com la Schubertíada, el Barcelona Obertura Spring Festival o el Festival de Peralada. Ha actuat també a sales com L'Auditori, el Palau de la Música o el Teatro Arriaga de Bilbao, interpretant tant oratori com òpera i lied. En l'àmbit del lied, ha interpretat cicles com Winterreise, Lieder eines fahrenden Gesellen, Kindertotenlieder, Des Knaben Wunderhorn, Don Quichotte à Dulcinée, Dichterliebe, Liederkreis op. 24 i op. 39, Vier ernste Gesänge, An die ferne Geliebte, Fêtes Galantes, Tel jour telle nuit o Old American Songs.
El baríton austríac Florian Boesch és un dels més destacats intèrprets de lied de l'actualitat i actua regularment als escenaris més prestigiosos; ha estat artista resident al Wigmore Hall de Londres, a la Konzerthaus i al Theater an der Wien de Viena, al Teatro de la Zarzuela de Madrid i l'Elbphilharmonie d'Hamburg. Com a convidat freqüent a les sales de concerts, ha treballat amb les orquestres i els directors més rellevants; la seva relació amb Nikolaus Harnoncourt va ser especialment estreta i van col·laborar en projectes com El Messies i Saul de Händel. En els escenaris d'òpera, Florian Boesch ha ofert representacions en versions escenificades de Lazarus de Schubert, El Messies de Händel, Dreigroschenoper de Weill o Fairy Queen de Purcell. Entre les principals produccions de la seva carrera hi ha Wozzeck de Berg a Colònia o Così fan tutte de Mozart al Festival de Salzburg.
Florian Stoertz va guanyar el 2023 la Händel Singing Competition, la Helmut Deutsch Song Competition i el Prix de mélodie al Concours international de Chant-Piano Lili et Nadia Boulanger. Florian ha ofert recentment recitals a la Salle Cortot i al Wigmore Hall, així com als Festivals de Zeist i Leeds. Aquesta temporada debutarà al costat del pianista Helmut Deutsch al Festival Internacional de Música Zell am See. Els seus papers d'òpera inclouen, entre d'altres, Bartolo (Le nozze di Figaro), Masetto i Commendatore (Don Giovanni). Florian va ser membre del Britten Pears Young Artist Programme i va estudiar a la Royal Academy of Music de Londres, on va rebre els primers premis tant pels recitals d'òpera com de cançó. Originari de Trèveris (Alemanya), actualment està establert a Londres.
Nascut a Anglaterra de família alemanya i nord-americana, Gabriel Rollinson va estudiar a la Manhattan School of Music, a la Theaterakademie August Everding de Múnic i a la Hochschule für Musik de Karlsruhe. Va ser membre dels Opera Studios de l'Òpera de Frankfurt i de l'Òpera Estatal de Baviera, i la temporada 2023/24 es va unir a la companyia de l'Staatstheater de Mainz. Ha estrenat diverses obres, incloent-hi el paper d'Arturo Cidre (Caruso a Cuba de Micha Hamel) per a l'Òpera Nacional Holandesa i el paper de Thron (Vom Stern, der nicht leuchten konnte d'Elisabeth Naske) per al Festival de Salzburg. També ha estrenat el cicle de cançons Seeking You de Joseph Rubinstein. Ha enregistrat el seu primer àlbum de cançons amb música del compositor americà William Grant Still en col·laboració amb el pianista Hartmut Höll i CPO Records/SWR Radio.
Guillem Gràcia (Barcelona, 2005) inicià els seus estudis de violoncel als sis anys i debutà com a solista als tretze, amb un concert del qual es van destacar unes “qualitat i musicalitat impecables”. Ha tocat a l’Auditorio Nacional, el Palau de la Música Catalana o el Gran Teatre del Liceu i, d’entre els seus guardons, destaquen el Premi Absolut en la MiN International Music Competition 2018 (Narvik, Noruega) i el primer premi Intercentros Melómano (2018). Des del 2019 estudia a l’Escuela Superior de Música Reina Sofía amb Jens Peter Maintz i Fernando Arias i forma part de diferents ensembles a càrrec de Márta Gulyás i Heime Müller. Ha rebut masterclasses de Lluís Claret, Pablo Ferrández i Asier Polo, entre altres mestres. Toca amb un violoncel François Caussin, Mirecourt (vers 1830-1840).