Inicia els seus estudis pianístics a Madrid. Posteriorment es trasllada a Colònia i Lübeck (Alemanya), on es gradua a tots dos conservatoris amb les més altes qualificacions en les classes de Joseph Anton Scherrer i Konrad Elser. Rep importants impulsos de Claudio Martínez Mehner, Pierre-Laurent Aimard, Anthony Spiri, Thomas Quasthoff i Christoph Prégardien, entre altres. Durant el curs 23/24 forma part de l'acadèmia de lied del Heidelberger Frühling, sota la direcció artística de Thomas Hampson. Combina les seves activitats pedagògiques com a professor de piano amb el seu treball com a pianista acompanyant vocal a la Hochschule für Musik “Hanns Eisler” a Berlín. Actualment, estudia un màster d'acompanyament de Lied sota la tutela de Wolfram Rieger en aquesta mateixa institució.
Magnus Svensson és reconegut com un dels principals acompanyants escandinaus, col·laborant amb cantants com Dorothea Röschmann, Nina Stemme, Christophe Prégardien, Malin Byström, Benjamin Appl, Miah Persson o Irène Theorin, així com estrelles emergents com Christina Nilsson i Johanna Wallroth. És convidat com a solista, músic de cambra i acompanyant en els principals auditoris i festivals d'Escandinàvia, Europa i els Estats Units. És un programador molt respectat, i és responsable del prestigiós cicle de lied del Konserthuset, a Estocolm. És editor musical a la Reial Acadèmia Sueca de Música des de 2012 i des de llavors ha publicat més de 750 noves edicions de música sueca. Imparteix classes a la Reial Acadèmia de Música d'Estocolm, així com a l'Acadèmia de Música i Òpera de la Universitat Mälardalen.
Edinburgon jaioa, St. Catharine 's College eta Royal College of Music-en ikasi zuen. Bere belaunaldiko piano-jotzaile laguntzaile handienetako bat da, eta munduko lied abeslari garrantzitsuenekin lan egin du. Londresko Wigmore Hallen aurkeztu du Benjamin Brittenen abestien integrala; St. Johns Smith Square-n, Claude Debussyrenak eta Francis Poulencena (berak ere grabatu du); eta Edinburgoko Jaialdian Hugo Wolfena. Europako entzunareto eta jaialdi garrantzitsuenetan aritu da, baita New Yorkeko Carnegie Hallen eta Alice Tullyn eta Sidneyko Operan ere. 2004an honoris causa doktore izendatu zuen Eskoziako Musika eta Arte Dramatikoko Errege Akademiak, eta 2009an nazioarteko pianista laguntzaile. 2011n Leedseko Lieder Jaialdiko zuzendari artistikoa izan zen.
Malin Byström va estudiar a l'Operahögskolan d'Estocolm. El 2018 va rebre el premi a la millor cantant femenina als International Opera Awards pel seu debut com a Salome. Ha interpretat, entre d'altres, els papers de Marie (Wozzeck), Elsa (Lohengrin), The Woman (Erwartung), Minnie (La fanciulla del West), Rusalka, Donna Elvira i Donna Anna (Don Giovanni), Mathilde (Guillaume Tell), Marguerite (Faust), Elisabeth de Valois (Don Carlos), Jenůfa, La Mariscala (Der Rosenkavalier), Fedora, Tosca o Desdemona (Otello), en teatres d'òpera com la Dutch National Opera, el Teatro Real, la Wiener Staatsoper, la Royal Opera House, la Metropolitan Opera House, la Deutsche Oper Berlin o l'Òpera de San Francisco. A les sales de concerts, Malin Byström ha cantat Elias de Mendelssohn, la Simfonia n. 9 i la Missa Solemnis de Beethoven, Peer Gynt de Grieg o la Missa en do menor de Mozart.
Qualificat pel New York Times com un "acompanyant de lied excepcional", el pianista brasiler Marcelo Amaral s'ha situat com un dels pianistes acompanyants més sol·licitats internacionalment. Va estudiar al Cleveland Institute of Music i la Universitat d'Indiana, i des que va guanyar el Concurs Internacional Robert Schumann el 2009 ha col·laborat amb nombrosos cantants, com ara Christoph Prégardien o Roman Trekel. És convidat habitualment al Wigmore Hall de Londres, la Schubertiade Schwarzenberg, el Festival d'Ais de Provença i a l'Oxford Lieder Festival. Entre les seves influències musicals més importants hi ha artistes destacats com Elly Ameling, Helmut Deutsch, Dietrich Fischer-Dieskau, Malcolm Martineau i Peter Schreier. Marcelo Amaral es membre del Consell d'Arts de l'Hugo-Wolf-Akademie i des de 2014 té una càtedra d'Interpretació de Lied a la Hochschule für Musik de Nuremberg.