Qualificat pel New York Times com un "acompanyant de lied excepcional", el pianista brasiler Marcelo Amaral s'ha situat com un dels pianistes acompanyants més sol·licitats internacionalment. Va estudiar al Cleveland Institute of Music i la Universitat d'Indiana, i des que va guanyar el Concurs Internacional Robert Schumann el 2009 ha col·laborat amb nombrosos cantants, com ara Christoph Prégardien o Roman Trekel. És convidat habitualment al Wigmore Hall de Londres, la Schubertiade Schwarzenberg, el Festival d'Ais de Provença i a l'Oxford Lieder Festival. Entre les seves influències musicals més importants hi ha artistes destacats com Elly Ameling, Helmut Deutsch, Dietrich Fischer-Dieskau, Malcolm Martineau i Peter Schreier. Marcelo Amaral es membre del Consell d'Arts de l'Hugo-Wolf-Akademie i des de 2014 té una càtedra d'Interpretació de Lied a la Hochschule für Musik de Nuremberg.
Nascut a Menorca el 1987, Marco Mezquida destaca igualment com a compositor, pianista, improvisador, acompanyant i líder de banda; dir que és eclèctic i versàtil és dir una cosa evident. Per damunt de tot, és un artista lúdic i impredictible, que crea un món propi que és alhora atractiu i fascinant. Creatiu i amb recursos, incorpora influències de Keith Jarrett, Franz Schubert, Bill Evans, Serguei Rakhmàninov i Paul Bley. Els deixa entrar a tots, els convida a tocar en la seva música, els integra en el seu corrent de consciència. Marco Mezquida toca en una gran varietat de formacions, bé sigui piano sol, amb orquestres, duos o trios. La seva música creua gèneres, incloent-hi tant el jazz com aproximacions originals a Ravel, Handel o Chopin, flamenc o a la música popular llatinoamericana. Un dels seus projectes de més èxit dels últims anys ha estat Chicuelo y Mezquida, un trio que barreja jazz i flamenc.
Nascuda a Esparreguera (Barcelona) en una família de músics i actrius, Maria va iniciar els seus estudis de violí als quatre anys amb el seu pare, i només en tenia set quan va interpretar el seu primer concert com a solista. Va estudiar a Barcelona i a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía de Madrid. Va completar el seu màster en Interpretació a la Royal Academy of Music de Londres i va fer postgraus a la Universität Mozarteum de Salzburg i a la Musik-Akademie de Basilea. Com a solista i músic de cambra, ha actuat en sales de concerts d'Europa com el Palau de la Música Catalana i l'Auditori de Barcelona, el Teatro Monumental i l'Auditorio Nacional de Madrid, l'Ateneu Romanès de Bucarest i el Wigmore Hall de Londres. Actualment és membre de l’Ensemble Bayona, The Rest Project, i el Trio da Vinci.
Estudia piano clàssic, direcció coral i orquestral a l’ESMUC i cursa un màster en Pianista acompanyant a la Guildhall School of Music and Drama de Londres. També a Londres, comença a dirigir assistint Alice Farnham i Eamonn Dougann. L’any 2016 s’estableix de nou a Catalunya, com a pianista i assistent de direcció de les corals Fòrum Vocal i Coral Canigó. El 2018 assumeix la direcció del cor de cambra ARSinNOVA i el 2019, la del cor de cambra NOCTES, amb qui obté el 2n premi al Certamen Coral Ciudad de Granada (2023) i grava música inèdita de Johan Duijck. Des de 2022 col·labora amb l’Orfeó Català. Ha dirigit produccions al Teatre Lliure, el Mercat de les Flors i festivals destacats com Jardins de Pedralbes, el Mercat de la Música Viva de Vic i el Festival de Música Religiosa de Vic.
Nascuda el 1996 a Hondarribia, és una violista formada a la Hochschule für Musik de Dresden, on va estudiar amb la professora Pauline Sachse i va obtenir el màster amb distincions. Ha perfeccionat les seves habilitats en música de cambra amb mestres com Tabea Zimmermann i Heime Müller. Amb una àmplia experiència orquestral, ha tocat amb l’Ensemble Resonanz i la Mahler Chamber Orchestra, i és membre titular de l'Orquestra Estatal d'Hamburg des del 2017. El 2023, va rebre el tercer premi al concurs Oskar Nedbal a Praga i és membre de l’Amaris Quartett des de 2020.