Nascuda a la Garriga (Barcelona) l'any 1997, va començar a tocar el violoncel als sis anys. Va continuar els seus estudis a Leopold Mozart Zentrum de la Universitat d'Augsburg. Va ser artista resident a la Queen Elisabeth Music Chapel de Waterloo i actualment estudia al Stauffer Center for Strings de Cremona. Ha actuat en festivals i sales de concerts com el Festival Pau Casals 2017 a Prades, el Festival Supercello 2018 a Pequín, L'Auditori i el Palau de la Música a Barcelona, o la Fundación Juan March a Madrid. Com a solista, ha actuat amb l'Orquestra Camera Musicae, la Bruckner Akademie Orchester o l'Orquestra Simfònica del Vallès. Ha estat guardonada en diversos concursos, entre ells el Guardó Internacional Pau Casals (2016) i El Primer Palau (2020). Fins al 2018 va tocar un violoncel construït per Marc Laberte (1921) que va pertànyer a Pau Casals. Actualment toca un violoncel del luthier David Bagué.
Masabane Cecilia Rangwanasha va guanyar el 2021 el concurs BBC Cardiff Singer of the World i actualment és New Generation Artist de la BBC Radio 3. Així mateix, la soprano ha rebut el 2024 el Premi Herbert von Karajan. El 2024/25 interpretarà, entre d'altres, la Simfonia núm. 9 de Beethoven amb l'Orquestra Filharmònica de Múnic, el Requiem de Verdi a la Wiener Konzerthaus, la Sea Symphony de Vaughan Williams amb la London Symphony Orchestra, l'Stabat Mater de Rossini amb l'Orquestra Simfònica de la Ràdio de Viena o els Vier letzte Lieder de Strauss amb l'Orquesta Sinfónica de Castilla y León. Rangwanasha ha interpretat també Knoxville: The Summer of 1915 de Barber, la Simfonia núm. 2 de Mendelssohn, Das Klagende Lied i la Simfonia núm. 4 de Mahler, A Child of Our Time de Tippet i altres papers d'òpera com ara Elisabeth de Valois (Don Carlo) o Elettra (Idomeneo).
Matilda Sterby ha estat nomenada una de les Top Ten Rising Stars 2024 d'OperaWire i s'ha consolidat ràpidament com una de les joves cantants sueques més rellevants. El seu impressionant inici de carrera inclou actuacions a la Volksoper de Viena, la Staatsoper de Hannover i les Òperes de Malmö i Goteborg, interpretant els papers de Mařenka (La núvia venuda) Micaëla (Carmen), Fünfte Magd (Elektra), Contessa (Le nozze di Figaro), o Fiordiligi (Così fan tutte). En concert ha interpretat, entre d'altres, les Vespres de Monteverdi i la Novena Simfonia de Beethoven. Va completar els seus estudis a l'Operahögskolan d'Estocolm el 2019, i és guanyadora de la Wilhelm Stenhammar International Music Competition 2024 i del Schymberg Award 2022, finalista del prestigiós Premi Solista de la Reial Acadèmia Sueca de Música 2024, i una de les guanyadores de la Beca Birgit Nilsson 2024.
Matthias Goerne és convidat regularment als festivals i auditoris més importants del món, com el Wigmore Hall de Londres o el Carnegie Hall de Nova York. En la seva important carrera com a intèrpret de lied l'han acompanyat pianistes com Pierre-Laurent Aimard, Leif Ove Andsnes, Alfred Brendel,Christoph Eschenbach, Elisabeth Leonskaja o Alexander Schmalcz. Des que va debutar com a cantant d'òpera al Festival de Salzburg el 1997 com a Papageno (Die Zauberflöte), ha estat convidat per actuar a la ROH de Londres, el Teatro Real de Madrid, la Semperoper de Dresden, la Metropolitan Opera House de Nova York o el Gran Teatre del Liceu de Barcelona. Ha interpretat entre d'altres els papers wagnerians de Wolfram (Tannhäuser) i Kurwenal (Tristan und Isolde) i els protagonistes de Lear d'Aribert Reimann o Wozzeck d’Alban Berg.
El pianista suec Matti Hirvonen és considerat com un dels principals acompanyants d'Escandinàvia, igualment còmode en totes les formes de música de cambra. Ha actuat sovint amb cantants com ara Elisabeth Söderström, Nina Stemme, Miah Persson, Iréne Theorin, Wolfgang Holzmair i Bo Skovhus, entre d'altres. Hirvonen va estudiar piano, acompanyament i música de cambra a l'Acadèmia Sibelius de Hèlsinki, a la Reial Acadèmia de Música d'Estocolm i, privadament, a Londres. És un convidat habitual de festivals europeus com ara Edimburg, Grafenegg, Aix-en Provence, i Schleswig-Holstein; així mateix, actua regularment a auditoris com ara el Musikverein i la Konzerthaus de Viena, la Philharmonie de Colònia, el Palais des Beaux Arts de Brussel·les, el Concertgebouw d'Amsterdam, la Laieszhalle d'Hamburg i la Weill Recital Hall a Nova York. També ha actuat regularment al Japó.