Nascuda a Cervera (Lleida), inicia els seus estudis musicals als sis anys en el Conservatori de Cervera. Posteriorment estudia en les Universitats de Graz, Basilea i Berlín. En 2012 finalitza el Màster de Gestió Cultural en la UOC. Ha participat com a solista amb l'Orquestra Simfònica del Vallès, l'Orquestra Simfònica Julià Carbonell, o la Camerata Musica de Viena. És membre de la Jove Orquestra Simfònica de Catalunya, violoncel principal de la JONDE, la European Union Youth Orchestra i la Gustav Mahler Jugendorchester. Col·labora regularment amb l'OBC, l'orquestra del Gran Teatre del Liceu, la Konzerthaus Orchester de Berlín o la Simfonieorchester de Basilea, i ha treballat amb directors com Claudio Abbado, Carlo Maria Giulini, Sir Colin Davis, Vladimir Ashkenazy, Bernhard Haitink, Sir Neville Marriner o Pierre Boulez.
Nascuda a la Garriga (Barcelona) l'any 1997, va començar a tocar el violoncel als sis anys. Va continuar els seus estudis a Leopold Mozart Zentrum de la Universitat d'Augsburg. Va ser artista resident a la Queen Elisabeth Music Chapel de Waterloo i actualment estudia al Stauffer Center for Strings de Cremona. Ha actuat en festivals i sales de concerts com el Festival Pau Casals 2017 a Prades, el Festival Supercello 2018 a Pequín, L'Auditori i el Palau de la Música a Barcelona, o la Fundación Juan March a Madrid. Com a solista, ha actuat amb l'Orquestra Camera Musicae, la Bruckner Akademie Orchester o l'Orquestra Simfònica del Vallès. Ha estat guardonada en diversos concursos, entre ells el Guardó Internacional Pau Casals (2016) i El Primer Palau (2020). Fins al 2018 va tocar un violoncel construït per Marc Laberte (1921) que va pertànyer a Pau Casals. Actualment toca un violoncel del luthier David Bagué.
Oriol Prat Sabater va completar el seu màster a la Musikhochschule de Stuttgart amb Claudio Bohórquez. El 2013 va entrar a formar part com a violoncel·lista al Cosmos Quartet, i va treballar amb Lluís Claret. El 2012 va acabar els estudis superiors a l'ESMuC amb Damian Martínez, i va rebre classes de música de cambra amb el Quartet Casals i amb Kennedy Moretti. El 2005 va guanyar el primer premi al Concurs Arjau de Barcelona i el mateix any va començar a tocar a la Jove Orquestra Nacional de Catalunya; posteriorment, el 2013, va entrar a la Joven Orquesta Nacional de España.
Nascut a Barcelona, és reconegut com un dels violoncel·listes més versàtils i polifacètics de la seva generació, combinant projectes solístics amb una intensa activitat cambrística. És membre fundador del Quartet Casals i el Trio Ludwig. Ha ofert nombrosos recitals de violoncel i ha actuat com a solista amb les orquestres de Radiotelevisió Espanyola, Simfònica de Tenerife, Simfònica de Galícia i OBC entre d’altres, i és convidat regularment als festivals i cicles de concerts més prestigiosos. Entre la seva extensa producció discogràfica, destaquen especialment les seves gravacions de les suites de Bach i de les sonates i variacions de Beethoven. Al marge de l’activitat concertística, ha estat professor convidat a la Hochschule für Musik und Tanz de Colònia, a més de participar en masterclasses tant a Europa com als Estats Units.
Guillem Gràcia (Barcelona, 2005) inicià els seus estudis de violoncel als sis anys i debutà com a solista als tretze, amb un concert del qual es van destacar unes “qualitat i musicalitat impecables”. Ha tocat a l’Auditorio Nacional, el Palau de la Música Catalana o el Gran Teatre del Liceu i, d’entre els seus guardons, destaquen el Premi Absolut en la MiN International Music Competition 2018 (Narvik, Noruega) i el primer premi Intercentros Melómano (2018). Des del 2019 estudia a l’Escuela Superior de Música Reina Sofía amb Jens Peter Maintz i Fernando Arias i forma part de diferents ensembles a càrrec de Márta Gulyás i Heime Müller. Ha rebut masterclasses de Lluís Claret, Pablo Ferrández i Asier Polo, entre altres mestres. Toca amb un violoncel François Caussin, Mirecourt (vers 1830-1840).
Ha actuat per tot Europa en auditoris com el Wigmore Hall, el Royal Festival Hall i el Barbican Hall de Londres, el Concertgebouw d'Amsterdam, les sales Flagey i Bozar de Brusel·les, l'Auditori Pau Casals d'El Vendrell o L'Auditori i el Palau de la Música Catalana, com a solista i a músic de cambra. Ha tocat com a solista amb orquestres com l'Orquestra de Cambra Franz Liszt de Budapest, l'Orquestra de Cambra de Valònia, l'Orquestra de RTVE, l'OBC i l'Orquestra de Cambra d'Andorra. Pau Codina ha guanyat diversos concursos i premis, com el Premi Guilhermina Suggia, el tercer premi i el premi de la crítica al concurs El Primer Palau, i el primer premi al Concurs Permanent de Joventuts Musicals d'Espanya. És membre de l'Esbjerg Ensemble, l'Oculi Ensemble i el Trio Fortuny.
Catedràtic de violoncel del Real Conservatorio Superior de Música de Madrid, Fernando Arias compagina la seva vocació pedagògica amb una intensa trajectòria concertística. Com a solista, ha tocat amb orquestres com l'Orquesta de Radiotelevisión Española, l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, l'Orquestra Simfònica del Vallès o la Südwestdeutsches Kammerorchester de Pforzheim, entre d'altres. Especialment interessat en la música de cambra, comparteix escenari amb artistes de la categoria de David Kadouch, Antje Weithaas, Anthony Marwood o els quartets Cosmos i Quiroga, i més habitualment amb el VibrArt Trio, del qual és membre i fundador. Fernando Arias va estudiar a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía, i va completar la seva formació a la Universitat der Künste de Berlín.